Platonik Sevmek İle İlgili Sözüm

4 Eylül 2014 Perşembe

Sevmek zor değil; anneni seversin, babanı seversin, kız kardeşini-erkek kardeşini,ağabeyini ablanı seversin...
Platonik sevmek zordur çünkü platonik sevgide karşılık yoktur.
Aşık olmaktır platonik sevmek.
Platonik seven en büyük aşıktır...
Cem Özer GÜNGÖR

Yorum Kuralları
*Lütfen yanlızca yazı ile ilgili yorumlar yazınız.
*Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın.
*Bir Google Hesabınız yoksa Yorumlama Biçimi seçeneklerinden "Anonim" tıklayıp yorum yapabilirsiniz.

Copyright @ 2014 Cem'in Renkli Dünyası. Türkçeleştiren : CemOzerGungor | Designed by Templateism | MyBloggerLab