11.06.2015

11 Haziran 2015 Perşembe

11.06.2015

Bugün hem çok kızdım,hem de çok üzüldüm.
Öyle ki kızdığım durum numarasını zor,güç sildiğim bir insan Whatsapp'tan mesaj atarak yeniden eklettirdi,rehberime.
Ve üzüldüğüm de şudur ki,eklettirdikten sonra silmem için elinden gelenide yaptı.
Şunu hiç unutmayacağım ki o dakikalarda çektiğim acıyı ve döktüğüm 3 damlalık göz yaşını..
Ve yine asla affetmeyecem acı çektireni yine silip,bundan sonra mesaj atarsa da hep tersleyecem.
Buda bana ders olsun...

Yorum Kuralları
*Lütfen yanlızca yazı ile ilgili yorumlar yazınız.
*Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın.
*Bir Google Hesabınız yoksa Yorumlama Biçimi seçeneklerinden "Anonim" tıklayıp yorum yapabilirsiniz.

Copyright @ 2014 Cem'in Renkli Dünyası. Türkçeleştiren : CemOzerGungor | Designed by Templateism | MyBloggerLab