11.06.2015
Bugün hem çok kızdım,hem de çok üzüldüm.
Öyle ki kızdığım durum numarasını zor,güç sildiğim bir insan Whatsapp'tan mesaj atarak yeniden eklettirdi,rehberime.
Ve üzüldüğüm de şudur ki,eklettirdikten sonra silmem için elinden gelenide yaptı.
Şunu hiç unutmayacağım ki o dakikalarda çektiğim acıyı ve döktüğüm 3 damlalık göz yaşını..
Ve yine asla affetmeyecem acı çektireni yine silip,bundan sonra mesaj atarsa da hep tersleyecem.
Buda bana ders olsun...
